vrijdag 8 maart 2013

Griffioen

Een mythische figuur zoals de griffioen is altijd leuk om te maken.
Ik zag een foto op het internet en ben aan het tekenen en
snijden gegaan.





Ook al is het nog lang niet af,
het vordert gestaag.

Ook deze is weer  erg klein.
Nog geen 11 cm.
Ik ben  begonnen met de details.
zoals altijd gaat hier veel tijd in zitten.


Ondertussen heb ik ook het boek gekocht waar het origineel in staat.
Shawn Cipa heeft hierin nog meer schitterende draken, slangen, elfen en andere dieren in staan.


Deze uitgever heeft nog meer mooie boeken over creatief bezig zijn.

Niet alleen ik ben creatief bezig.
Kijk zelf maar.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Bijna af
Nu het toch regent en ik voor het bladeren harken liever droog weer heb
schiet ik hard op.
Ik kan dan ook mijn gekleurde was uitproberen

De gekleurde was werkt goed en is met een kwast
te verwerken.

De houtnerf blijft goed zichtbaar maar er is wel kleur.

Mooi mat en zeker niet te fel
straks als het droog is nog een beetje oppoetsen en klaar is de griffioen.


Geen opmerkingen: