dinsdag 14 januari 2014

We gaan weer van start

2014 is begonnen

En we gaan weer van start met een mega-uitdaging.
 

Een kerststal van Helen Gibson. 

Heel fijn gemaakt
 en eigenlijk heb ik niet al het gereedschap wat ik nodig heb.
Maar toch ga ik beginnen. 

Het hout is puur afval (vulhout) en het is een beetje splinterig en bros. Maar als het gereedschap super scherp is, is het goed te snijden.
 
 
De voorgeschreven zaag heb ik nog niet maar ook die ga ik binnenkort maken.
Nu nog even behelpen met een trekzaag. het resultaat is niet slecht. :-)
Ik hoop dat ik vroeg genoeg begonnen ben. Deel 1 wil ik voor de kerst af hebben. Als het goed gaat probeer ik ook deel 2 nog te krijgen, met kamelen, ezels, os en schapen en wie weet ook nog een herdershond. (maar die komt niet voor in het boek)
---------------------------
update
--------------------------
 Ik ben weer een dagje verder.
-----------------------------
En voorlopig is Maria klaar.


Nu verder met Josef.

Geen opmerkingen: