dinsdag 13 augustus 2013

Pion update 3

Er is weer een pion af.
Het is weer een boer.

Zoals eerder bedacht met buikje en kaal hoofd.

Nu weer een boerin bedenken.
wat ik al weet , is dat ze een korter rokje krijgt.
Een minirok zal het niet worden.
de rest ontstaat vanzelf. ;-)

Thuis gaat ook het quilten op wodanseikeblaadjes.blogspot.nl  gewoon door.


En natuurlijk een groepsfoto.
 


-------------------------------------------------
Weer een beetje verder...


Twee pionnen op hout overgezet
en dus is het weer tijd om te zagen.

Of deze gaan lukken weet ik niet.
Ik heb nog nooit een
 zwangere pion gemaakt.



Het eerst stukje is er en
 inderdaad lijkt ze zwanger.

Morgen weer verder met snijden.
------------------------
Weer een familiefoto.
het wordt langzaam een grote familie.


Kinderen ga ik er niet bijmaken, want die passen er niet zo goed bij. Ook niet omdat het schaakspel oorlog symboliseerd en ik dan kinderen in de oorlog stuur.  ;-)




-------------------------

Vandaag ben ik weer een stukje verder gekomen.
Ook deze pion is op het voetje na af.
De voetjes doe ik als ik geen zin heb in snijden
Of als ik niet genoeg tijd heb om me op het snijden te concentreren, de messen zijn tenslotte zo scherp als een scheermes.



1 opmerking:

Edward zei

de pionnen worden prachtig, allemaal zo hun eigen vorm en uiterlijk maken ze uniek..mooi werk !!
gr Edward